söndag 22 juli 2012

Introduktion

Ja, en introduktion kanske skulle passa bra här.
 Eftersom systemet är vid första anblick, enligt mig, aningen osmidigt har jag inte fått i gång allting än. Till exempel om mig, sidor, länkar, delningar och mycket mer. Men allt eftersom jag upptäcker mer och mer så kommer saker och ting fyllas på.

Andreas var namnet men går också under ex antal smeknamn. Adde, Chadde, Chadd3, Handyman, Handy Andy och Andy. Förstnämnda har förföljt mig, om man får uttrycka det så, sen jag spenderade dagarna hos min dagmamma medan sista blev något som en klasskompis slängde ur sig under en diskussion sista året i gymnasiet. Chadde och framför allt Chadd3 härstammar från spelens värld i vilken jag spenderar kristligt mycket av min lediga tid. Jag är alltså en spelnörd av episka mått (för att slänga sig med geekspråk) men har, trots allt, också andra mer "normala-människor-som-har-ett-liv" lika intressen. Fotografering är ett av dem och en av anledningarna till att jag startat denna blogg. En kanal där jag kan lägga upp mina bilder så att de når ut till en bredare publik än min familj, och framför allt inte stannar som ettor och nollor på hårddisken.

Mitt andra stora intresse, och som jag drömmer om kunna livnära mig på en vacker dag, är skriverier. Jag har sen början på gymnasiets sista år jobbat på ett manus som nu är klart och som jag skickat in till allehanda förlag i förhoppning om att det en dag ska stå på en bokhylla i en bokhandel.

Om man ska knyta ihop säcken till det första inlägget då, som jag sa så kommer bloggen ju mer tid som förflyter att uppdaterats och nu i början konstrueras. En bild som slutligt avslöjar vem jag är - det tar vi en annan gång.

Aired: Söndagen den 22: a juli 2012, klockan 22:17.

2 kommentarer:

  1. Hej Adde!! :D

    Vad kul med en sån här blogg då man får "följa" med dig. Vi har inte setts sen skolavslutningen ju! Tycker det är dags att börja ändra på det. ^^

    /Haaaaanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haaaaaanna! Håller med vi borde ses snart. Typ omgående. Eller typ nu. Jag kommer hem till Stockholm imorgon.:)

      Radera

Jag vill inte ha något skräp, dessa typer av kommentarer kommer helt utan vidare ignoreras och definitivt inte publiceras.