onsdag 21 maj 2014

Fotograf med ögonen på skaft!

Fotografi är ju ett av mina större intressen och när allt kommer omkring så är jag rätt bra på det också. Därför kommer det inte som någon överraskning att det är något jag kan tänka mig att jobba med, och med det i åtanke riktar jag mig nu till min hysteriskt breda läsarkrets (eller nåt) och undrar om någon av er har kontakter inom just fotografi i Stockholmsområdet, som möjligen kan tänka sig att ta emot en praktikant, följeslagare eller till och med möjlighet till ett kortare jobb? Saken är den att jag planerar att återvända till studierna i höst (kandidatprogrammet i digitala medier) och vill gärna jobba lite innan dess. Kort sagt så är jag intresserad av ett gig som varar i en till två månader.

Någon som känner någon som känner någon som känner någon vars hunds loppas halvbror vet en fotograf? Hör gärna av dig till mig på andreas.blom@hotmail.se!

(Om ni är intresserade av vad jag går för, kolla här. Kan också skicka prover på beställning)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill inte ha något skräp, dessa typer av kommentarer kommer helt utan vidare ignoreras och definitivt inte publiceras.