torsdag 5 juni 2014

Mitt första "professionella" inlägg som frilansande skribent

För er som sovit under en sten de senaste dygnen (eller inte har mig på Facebook) så har jag gått och blivit officiell skribent för Gamereactor.se (om du känner mig vet du vad det betyder för mig). Jag har redan skrivit mitt come back-inlägg men nu för dryga 9 minuter sedan dundrade jag ut mitt första inlägg som medarbetare, proppat med nördiga termer och diskussionsuppmaningar. Surfa in och läs vet ja!
För att jag kan, är bäst, och förtjänar det!
(Och bilden kommer från nyheten:http://www.gamereactor.se/nyheter/163344/Andreas+Blom+%E4r+ny+skribent+p%E5+Gamereactor/)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill inte ha något skräp, dessa typer av kommentarer kommer helt utan vidare ignoreras och definitivt inte publiceras.